「空中庭園」に行きました。I went to”Aerial garden”




 滝あり、小川あり、カフェバーとしても利用できるとても素敵な場所でした。

そこから「架空神社」へ行くことも出来ました。

おみくじは「凶」でしたが^^。

[恋愛/LOVE]自身に問題あり。改めよ。

[仕事/WORK]自信を持て。

[金運/MONEY]自分のために遣え。

ちなみに、私は無神論者なので占いや神は一切認めませんが、

自らを振り返るきっかけとして、参考にはさせていただくことにしています。

Cleary/40/217/2302


There was a waterfall, a stream, and it was a very nice place that could also be used as a cafe bar. From there, I was able to go to the "fictitious shrine". The omikuji was "bad" ^^.

[Love] I have a problem myself. Change it. [WORK] Be confident. [MONEY] Send it for yourself. By the way, since I am an atheist, I do not admit fortune-telling or gods at all, but I will use it as a reference as an opportunity to look back on myself.


にほんブログ村 にほんブログ村へ
にほんブログ村
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

陽の当たる場所 Place in the Sun

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖