Cyber fairに行ってきました。/I went to Cyber fair.

 


人がたくさんいて、最初は入れませんでしたが、2回目で入れました。

隣のSIMへは問題なく行けます。

「0壱」さんの素敵なギフトのスカイボックスが目的だったのですが、

せっかくなので、記念に服を一着買いました。

ガチャには弱いので、見ないようにしました(笑)。

There were a lot of people, so I didn't enter at first, but I did at the second time. I can go to the next SIM without any problem. The purpose was to have a nice gift skybox for Mr. 0 Ichi, but I bought a piece of clothes to commemorate it. I'm vulnerable to gacha, so I didn't look at it :P.

https://www.access-sl.com/cyber-fair-by-access


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

聖エリザベス大学の街 St Elizabeth University

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

気になるラッキーチェア Dagger Inc

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

陽の当たる場所 Place in the Sun

サイバーな街 Cyber Slayer City

デンジャー クリーク湖