WINGSで髪を買いました。 / I bought my hair on Wings.

 


好みの髪があったので、3つ買いました。欲しかったのはファットパックしかなかったので、少々散財しました。でも、髪は女の命ですからね^^。分かったことはインワのお店でも、マーケットプレイスでも値段が変わらなかったことです。あ、インワの方が1L$安かったかな^^。

 I bought three because I had my favorite hair. I only wanted a fat pack, so I sprinkled a little. But hair is the life of a woman. What I learned was that the price was the same in Inwa shops and marketplace. Oh, I wonder if the inwa was 1L $ cheaper.

https://marketplace.secondlife.com/p/WINGS-HAIR-OS1027-Fatpack-Packaged/18749443

http://maps.secondlife.com/secondlife/The%20Sign/195/128/22

にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

Mindful Coveの探索

聖エリザベス大学の街 St Elizabeth University

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

気になるラッキーチェア Dagger Inc