Tiarのエッグハント/ Tiar's egg hunt


tiarのお店に行ってエッグを20個ぐらいゲットしました。
良かった物は、クリスマスソングの聴ける蓄音機、いろいろ使える可愛いクッション3個付きの毛皮ラグ、200Lのギフトカード等です。
店の中では、桟の上や2Fのベッドの横、1Fの衣服売場の柱の横にありましたが、外の庭の方がたくさんありました。
馬のいるところには目のつく場所に3つもあり、道端や橋のたもとにもありました。

I went to the tiar shop and got about 20 eggs. The good ones are a gramophone with  Christmas songs, a fur rug with three cute cushions, and a 200L gift card. Inside the store, it was on the pier, next to the bed on the 2nd floor, and next to the pillar on the 1st floor, but there were many outside gardens. Where there are horses, there are three in eye-catching places, and there are also roadsides and bridges.

Tiar/111/193/23 

にほんブログ村 にほんブログ村へ
★ポチしてくれると私のランクも上がります^^。 
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

聖エリザベス大学の街 St Elizabeth University

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

気になるラッキーチェア Dagger Inc

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

陽の当たる場所 Place in the Sun

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

サイバーな街 Cyber Slayer City

デンジャー クリーク湖