新しく分かったこと。What's new

 

今日行ったダンスパーティには70人の人がいました。

そこで落ちないようにする方法を教わりました。

画面上の欄の「世界」をクリックして、そこの一番下の「フレンドのみ」にチェックを入れると自分と友人以外が全て消えて軽くなるという方法です。

今までは床だけを見て、他を見ないようにして、なるべく動かなければ何とかなる、という方法でした。

でも、さすがに人が多いと、それでも大変でしたので、この方法はかなり有効です。

There were 70 people at the dance party we went to today. So I was taught how to prevent it from falling. If you click "World" in the field on the screen and check "Friends only" at the bottom of it, everything except yourself and your friends will disappear and it will be lighter. Until now, it was a method of looking only at the floor and looking at the other, and if there was no movement, it would be possible to do something, but it was quite difficult if there were so many people, so this method is quite effective.


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★ポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc