妖精の森の冒険物語 CHAKRYN FOREST

 





妖精の森へ行ってきました。森と滝と川と海、プレイランドや彫刻がありました。着地点でいただいたノートを読み、隠されているアイテムを見つけてギフトを貰いました。物語の意味が今一つ不可解ですが、「ここを訪問した旅人がパイプを落としたために川に毒は発生し、川が汚れて困っています。それを取り除く処理をして下されば、報酬を差し上げます」という要請でした。パイプを含めてアイテムやノートを見つけ、それを再び切り株の祭壇に捧げると、それらがまとめられて報酬となるようでした。それで正解なのかどうかは分かりませんが、私にはそこまでしか解釈できませんでした。贈り物のセットは、豊かな木の樹液、魅惑の葉、古代のキノコ、そして美しい宝石です。

I went to the fairy forest. There was a forest, waterfall, river, sea, playlund and sculpture. I read the notes received at the landing point and found the hidden items and got a gift. Although the meaning of the story is now unusable, "The traveler who visited here has a poison in the river because the pipe has dropped, and the river is getting dirty. If you handle it out, you will receive a reward if you have processed it. It was a request. Find items and notes including pipes, and rejected it to the altar of stocks, and they were organized and rewarded. So I do not know if it is correct, but I could only interpret to there. A set of gifts is a rich tree sap, fascinating leaves, ancient mushrooms, and beautiful gems.

http://maps.secondlife.com/secondlife/Chakryn/103/165/26


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc