HP・ラブクラフトの街-2 / HP Love Craft City-2

 









以前に来たことのあるラブクラフトの街を再訪問しました。1930年代初頭のニューイングランド、伝説のLovecraft地域です。慣れてきたので、気楽に散歩できました。30年代のジャズの音が流れ、映画館や劇場にも入りました。酒場には昔のスターの写真が貼られ、古き良き時代を感じさせてくれます。猫の店も健在でした。新たに分かったことは、この地域は路面電車に乗って周遊できるということでした。不気味な郊外もこれに乗って眺めていれば安心です。それでも郊外の家の地下にある蛸管の場所の一つなどは惨殺された死骸に満ちた恐ろしい場所でしたので、ご注意を。

I revisited the city of Love Craft that has come before. New England in the early 1930s, LOVECRAFT region of the Legend. I got used to it, so I was able to take a walk. The sound of jazz in the 30's was flowed, and also entered the cinema and theater. A photo of the old star is attached to the bar and you will feel the good old age. Cat stores were also alive. What was newly understood was that this area could take a trip to the roadside train. It is safe if you look at it on the outskirts of the unfair. Nevertheless, one of the locations of the hole tube in the suburban house was a horrible place full of killed killings, so please be careful.

Innsmouth, HP Lovecraft Tribute

http://maps.secondlife.com/secondlife/Innsmouth/17/244/54


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc