探偵に挑戦しましたが… 1980s Mike Hammer




探偵になれるというSIMに行き、「Catch a Crook 」に挑戦しました。手がかりの情報を3つ手に入れて、通報すれば賞金がもらえるというものでした。街にいる11人の人に繰り返し聞き取り調査をすれば犯人の特徴を教えてもらえるというものです。時間をかけて3つの情報を手に入れ、通報したのですが、最終的に「その情報は正しくない」と言われて、終わってしまいました。私が何か間違えたのかもしれないと思って、再び挑戦して、通報しました。しかし、やはり同じ答えが返ってきて、不成功に終わりました。酷いゲームです。私はもう二度とやる気が起きませんでした。少々悔しかったので、制作者と所有者にその旨を送りました。多分、嫌な思い出しか残らないので、これではもう誰もここに来なくなるでしょうから。

I went to SIM that I can be a detective, and I challenged "Catch A CROOK". It was said that if you get three information of the clues and report it, you could get a prize. It is said that you can teach the characteristics of the criminal if you survey the 11 people in the city repeatedly.I got three pieces of information and reported, but finally, "Its information is not correct" and ended. I thought that I could have mistaken for something, and I challenged again and reported. I thought that I could have mistaken for something, and I challenged again and reported. However, the same answer came back and ended with success. It is a terrible game. I did not motivate again. Because I did a little bit, I sent it to the creator and the owner. Maybe there are no unpleasant memories, so no one will come here anymore.

http://maps.secondlife.com/secondlife/Lutra/87/15/70


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc