111人いる!GABRIEL X'mas Party


萩尾望都の「11人いる!」に引っ掛けましたが^^…GABRIEL X'mas Partyに参加してきました。1つのSIMに111人いるという経験は初めてでした。確かに画像処理が追い付かずにみんな裸に見えます^^。動くのも遅く、チャットも遅いので、面倒でした。まずダンスボールが見つかりません。その内に、ダンスアニメの受け取り場所を教えてもらったチャットを見つけましたが、チャット数が余りに多いので、一瞬にししてどこかに行ってしまいました。「青い自動車」という単語を覚えていたので、その手前の看板をクリックして、やっと踊れた、という感じでしたね。「抽選」というのもあったのでクリックしましたが、ギフトカードの抽選は外れたみたいです。でも、ツイッターでしか知らない方にも会えて友人になれたことは大きな幸運でした。行って良かったな、と思っています。素敵な経験をさせていただいたGABRIELに感謝しています。I imitated "11 people!" Of Moto-Hagio, but I participated in Gabriel X'mas Party. It was the first time I had 111 SIMs. Certainly everyone looks naked without the image processing. It was too late because it was late and chat was slow. First of all, no dance ball is found. Among them, I found a chat that I was able to tell the receipt of dance animation, but there are too many chats, so I went somewhere in an instant. I remembered the word "blue car", so I felt that I was finally danced by clicking on the signboard. I also clicked because there was a "lottery", but it seems that the gift card lottery was out. But it was a big fortune that I could meet a friend who only knowed by Twitter. I think it was good to go. I am grateful to Gabriel I had a wonderful experience.


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc