美しい村とドラゴンのギフト Beautiful village and Cute Dragon Gift

 










Delacroix村はアダルトな場所ですが、ここにある店でハロウィン用の可愛いドラゴンがギフトで貰えます。私の緑色のドラゴンはラッキーチェアでいただきました。それは本当にラッキーだったみたいで、私が来た時に丁度私の文字だったのですが、実は1時間以上待たないと文字が変わらないみたいです^^。それよりは300Lで買った方が早いですね。他にも可愛いアバターが300Lという安価で売っています。村を探検すると、その美しさに心惹かれました。橋や歩道をゆっくり散策するのも良いし、TPerを使えば、ビーチ、灯台、難破船等に簡単に行くことが出来ます。

DELACROIX village is adult, but a cute dragon for Halloween is gifted at the store here. My green dragon was a lucky chair. It seems that it was really lucky, and it was just my character when I came, but if I did not wait for more than one hour, it seems that the letters do not change ^ ^. It is faster than that bought at 300 L. Besides, cute avatars are selling at 300 liters. When explored the village, I was attracted to the beauty. It is good to take a walk slowly with the bridge and sidewalk, and if you use TPER, you can easily go to the beach, lighthouse, shipwreck etc..

 Villa Delacroix Delacroix

http://maps.secondlife.com/secondlife/Lotus%20Rose/65/71/54


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

陽の当たる場所 Place in the Sun

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖