懐かしいオランダのクラブ Nostalgic Dutch club

 


私がまだSLにきたばかりの2年前にダンサーとして働いていたアダルトなクラブを再訪問しました。オランダ人のオーナーがやっていて、多くのオランダ人の同好の士が集まっている場所です。すでにクラブはなくなっていて、代わりに城が建っていました。中にあるチップジャーには見覚えがあったので、調べてみたら、以前のオーナーは健在でした。ただたくさんいたグループの人たちの名前が消えていたのが残念で寂しかったです。その場所で懐かしく踊り続けて去りましたが、時々は様子を見に来ようと思っています。

I revisited an adult club where I was working as a dancer two years ago when I was still in SL. It's a place run by a Dutch owner and a gathering of many Dutch like-minded people. The club was gone and a castle was built instead. I was familiar with the tip jar inside, so I looked it up and found that the previous owner was still alive. It was a pity and lonely that the names of the many people in the group had disappeared. I continued to dance nostalgic at that place and left, but sometimes I'm thinking of coming to see what's going on.


にほんブログ村 にほんブログ村へ


★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

陽の当たる場所 Place in the Sun

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖