イーチャム湖での寛ぎ Relaxing at Lake Echam










いろいろな場所に探検して疲れたので休憩しています。ここ、イーチャム湖はオーストラリアのクイーンズランド州のアサートン高原にある火山起源の人気のある湖で、世界遺産に登録されているクイーンズランドの湿潤熱帯地域にあります。1934年に国立公園に公告され、1988年にはウェットトロピック世界遺産地域に含まれ、1994年には バリーン湖と1つの名前でクレーターレイクス国立公園に加わりました。ほとんど人のいない静かな場所で緑豊かな熱帯雨林に囲まれた澄んだ青い湖です。広いので、飛行して探索しましたが、湖の全てを見ることはできませんでした。この国立公園には立入禁止区域があるからです。実際に、私は何度もバンされそうになりました^^。

I'm tired of exploring it in various places, so I'm taking a break. Here, Echam Lake is a popular lake of volcanic origin in Australian Queensland's Asserton Plateau, and is located in the wet tropics of Queensland registered as a World Heritage Site. In 1934, it was published in the National Park, and in 1988, he was included in the Wet Tropic World Heritage area, and in 1994 he joined Clater Lakes National Park with Balin Lake and one name. It is a clear blue lake surrounded by lush tropical rain forests in a quiet place with almost no people.Because it is wide, I fly and explored, but I could not see all of the lake. This national park has an entry-prohibited area. In fact, I was likely to be van many times ^ ^.

Lake Eacham - Protected Waters

http://maps.secondlife.com/secondlife/Lake%20Eacham/20/222/74


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

陽の当たる場所 Place in the Sun

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖