Ever Wild (オランダの村)- The Dutch Village














オランダのEverWildに行ってきました。散歩したり寛いだりするには適した場所です。風車や船、ゲーム、ビーチ、バー、カフェ、クラブ、自転車やボートでのツアー、ミニゴルフ、大きな水族館などがあります。広くて見る物が多く、探検のしがいがありました。水族館はエレベータ―でTPしますが、ここが結構凝ってました。尚、水族館の隣になぜか日本村がありました。

I went to Everwild in the Netherlands. It is a suitable place to make or relax. Winds, boats, games, beaches, bars, cafes, clubs, bicycles and boats, mini golf, and large aquariums. There were many things to see, and there was a sense of exploration. The aquarium is TP with an elevator, but this was quite elaborate.

http://maps.secondlife.com/secondlife/Ever%20Wild/26/209/23


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

陽の当たる場所 Place in the Sun

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖