美しく憂鬱な街 Portocorvo /beautiful and melancholy city

 
















ポルトコルボに行ってきました。烏の港、忘れられた時間と廃墟の散策、暗いビーチや華やかだった頃を思わせる都会の風俗街、堕落と退廃の悦楽は闇の中での静かな平和を取り戻しています。I have been to Porto Corvo. Crow Harbor, wandering through forgotten times and ruins, dark beaches and red-light districts of cities reminiscent of the glamorous days, the pleasures of depravity and decadence regain quiet peace in the darkness.

http://maps.secondlife.com/secondlife/Harvest%20Moon/222/115/23

にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

陽の当たる場所 Place in the Sun

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖