素敵な服のある「WooW」というお店 / A shop called "WOOW" with nice clothes

 




私の知り合いのDJでミストレスの女性が服屋もやっているというので、見てきました。服のセンスはとても良いと思います。ラッキーチェアもありますが、商品はまだ出揃っていません。オーナーはDJとしても活躍していて、最高のDJなのですが、商品の出品に関してはそれほど得意ではないようで、中々進まずに困っていると言っていました。でもMPでも買えるので、見てあげて下さい。私は趣味が合うので、お店でも、MPでも買ってしまいました。

I saw a Mistress woman on my acquaintance's DJ, so I saw a clothing store. I think the sense of clothes is very good. There are lucky chairs, but the products are not yet available. The owner is also active as a DJ and is the best DJ, but he said he was not so good at exhibiting the product, and he said he was in trouble. But you can buy it with MP, so please take a look. I bought it in a store or a MP because my hobbies fit.

https://marketplace.secondlife.com/stores/199827

http://maps.secondlife.com/secondlife/Rubys%20Roadhouse/52/21/1043


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc