purplemoonでラッキーチェアを発見しました。/ I found a lucky chair on purplemoon.


purplemoonでラッキーチェアを発見しました。50%OFFのドレス(125L)を買いに行って見つけました。門を入って左側(受付に向かって左のカジュアルの奥を左に行く)です。5脚ですが、ドレス、ブーツ、アクセ等順不同の商品が多種類ありました。12分間隔ですが、「?」もよく出ます。

I found a lucky chair on purplemoon. I went to buy a 50% off dress (125L) and found it. It is on the left side after entering the gate (go left at the back of the casual on the left when facing the reception). There were 5 legs, but there were many kinds of products such as dresses, boots, and accessories in no particular order. 12 minute intervals. However, "?" often appears.

http://maps.secondlife.com/secondlife/Stellar/95/37/22

にほんブログ村 にほんブログ村へ
★上をポチしてくれると私のランクも上がります^^。
★ Prease click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

陽の当たる場所 Place in the Sun

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

Mindful Coveの探索

ゴルゴ13の孫娘?ファネット・シリーズが面白いです。

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

JacksboroのCyberな世界 / Jacksboro's Cyber World

デンジャー クリーク湖

気になるラッキーチェア Dagger Inc