久し振りに探検してきました。/ I have been exploring after a long time.






初めはポニープレイについてのアイテムを見に行ったのですが、目的を終えて外に出ると、
すぐ近くの広場にテレポーターがあり、行き先の中に「風船旅行」という項目がありました。
気になって使おうとしましたが、故障しているのか、TPが不可でした。
それが意外と近い場所だったので、歩いて向かうことにしました。
乗り物は谷を流れる川の上の橋の中央駐機場にありました。
乗るとすぐに出発して、周辺を高く散策するように飛び回りました。下の景色の解説付きです。
ところが、途中で突然止まってしまい、脱出する時は立ち上がるという説明があったので、立ち上がったら、バランスを崩して下に落ちてしまいました。
落ちた場所が海縁りでした。その直ぐ近くに潜水艦と帆船がありました。
これらがとても良くできていたので、内部の探検とかもしたのですが、外に出るのが難しかったですね。
でもTPせずに自力で脱出しました。
潜水艦から帆船へ、そしてすぐ近くには灯台もありました。
みな繊細に造られています。
その灯台の下には灯りを回す動力があり、その奥深くを探っていくと、ダンジョンがあり、
さらにその奥にも見たこともない奇妙なアイテムが…という感じで楽しかったです^^。

At first, I went to see items about pony play, but when I went outside after finishing the purpose, there was a teleporter in the nearby square and there was an item called "balloon trip" in the destination. I tried to use it because I was worried, but TP was impossible because it was broken. It was so close to me that I decided to walk. The vehicle was at the central tarmac on a bridge over a river flowing through the valley. As soon as I got on the train, I left, and flew around to take a stroll around the area. However, I was told that I would suddenly stop on the way and stand up when I escape, so when I stood up, I lost my balance and fell to the bottom.The place where it fell was the seaside. There was a submarine and a sailboat in the immediate vicinity. These were very good, so it was an inside exploration, but it was difficult to go outside. But I escaped by myself without TP. From the submarine to the sailboat, and near by, there was also a lighthouse. Everybody is delicately made. There was a power to turn the light under the lighthouse, and when I searched deep inside, there was a dungeon, and there was a strange item I had never seen in the back.........

Broceliande/218/216/21


にほんブログ村 にほんブログ村へ
★ポチしてくれると私のランクも上がります^^。 
★ Click to increase my rank (smile) ^^.

コメント

このブログの人気の投稿

聖エリザベス大学の街 St Elizabeth University

静かな海の上で寛ぐ場所 black kite

伝説の甦生海底「プロテクトランド」Legendary Revival Seabed "Protect Land"

気になるラッキーチェア Dagger Inc

少しずつ脱いだり着たりできる服「undress me」/ Clothes that can be worn and removed little by little "undress me"

Uyuni 廃棄された鉄道と車のある砂漠 / Discarded railway and desert with cars

サイバーな街 Cyber Slayer City

Clef des Champs

57枚のラッキーレターボード+グループギフト

【RADEX DESIGN】グループギフト+ラッキーボード